آقا نخر. بازار به شدت میریزه. اینو سه ماه دیگه میبینی.
بازار رو ببند و بذار یه گوشه... سه ماه دیگه خوشحال میشی که چرا ورود نکردی... بحران توی بازار های مالی هست و این تازه اولشه. بیت کوین میتونه سی . حتی کانال بیست هم بیاد....... آلت کوین ها ریزش هایی تا حدود هشتاد درصد نسبت به قیمت الان رو دارن.. ارزی ک الان هزار تومن هست. میتونه به دویست تومان برسه.. با دلار امروز... نخر نخر نخر..