ثبت نام / ورود
ویرایش اطلاعات کاربری
پروفایل من
سطح کاربری من
تغییر رمز عبور
پستهای من
پاسخهای من
گزارشهای من
تیکت های من
حالت تاریک
درباره ما
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
ارز دیجیتال
خروج
اعلانات
تنظیمات
بـیتگــپ
فضای گفتگوی ارز دیجیتال
خانه
تحلیل🔥
ارزهای دیجیتال
درباره ما
جستجو
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
خانه
محسن زارع
دنبال شده ها
0
دنبال کننده ها
126
VIP
0
دنبال کن
گفتگو
تحلیل
ارزها
پروفایل
آخرین پست ها
آخرین تحلیل ها
جستجو
محسن زارع
هفتهٔ گذشته
بروز شد.
هشدار. دوم.. هشدار دوم.
آقا نخر. بازار به شدت میریزه. اینو سه ماه دیگه میبینی. بازار رو ببند و بذار یه گوشه... سه ماه دیگه خوشحال میشی که چرا ورود نکردی... بحران توی بازار های مالی هست و این تازه اولشه. بیت کوین میتونه سی . حتی کانال بیست هم بیاد....... آلت کوین ها ریزش هایی تا حدود هشتاد درصد نسبت به قیمت الان رو دارن.. ارزی ک الان هزار تومن هست. میتونه به دویست تومان برسه.. با دلار امروز... نخر نخر نخر..
مشاهده بیشتر
3.4K
60
27
محسن زارع
۳ هفته پیش
بروز شد.
هشدار . هشدار......
احتمال یک ریزش سنگین دیگر .. مراقب باشید.فعلا بچسبد به ریال هاتون... فروپاشی 🤗🤗🤗
4.8K
54
38
محسن زارع
۳ هفته پیش
بروز شد.
رییس بانک مرکزی اروپا..
مردم نمیدانند چ چیزی در انتظارشان هست..تمام بازار های مالی به خاطر جنگ با ایران در معرض ریزش های شدید قرار دارد... قیمت نفت سر به فلک میکشد و تمام بازار های مالی ریزش..
مشاهده بیشتر
11K
25
5
محسن زارع
۵ ماه پیش
بروز شد.
ورشکست شدن ماکرو استراتژی
اگه بیت زیر شصت بیاد... و مایکرو استراتژی حس خطر کنه.و بخواد به بخاطر ورشکست نشدنش ارزهاش رو بفروشه. حتی یک پنجم اون رو... ک حتما اینکارو باید کنه....... مطمین باشید کل بازار ارزهای دیجیتال ورشکست میکنن .. همین الآنم شصت درصد از ارزها ورشکست شدن رفته.... مایکرو استراتژی ک یک روز فرشته نجات بیت بود .. این روزا بنظرم خطرناکترین فرد برای بیت کوین محسوب میشه. آها اینم بگم... ارزها وقتی چند هفته پیش پنج برابر الان قیمت داشتن. گفتم فکر نکنید کف قیمت هست. به روز آلت سیزن باید بشه تا برسه این قیمت...بنظرم قیمت های امروز هم فکر نکنید کف قیمتی است... احتمالا ریزش های شدیدتری تو راه باشن.. اینم باز بگم. خیلی از تحلیلگران معروف کف قیمتی بین رو ۶۹ گفته بودن.. ولی شکوند اومد پایین...
مشاهده بیشتر
1.8K
20
9
محسن زارع
۵ ماه پیش
بروز شد.
تاپیک شماره یک........ خبرهای منفی
سلام. بچه ها سعی میکنیم توی تاپیک های جدا بازار رو رسد کنیم . تا انشالله بتونیم کمکی کرده باشیم برای کاربران .بزرگترین خبر ک داره دست به دست میشه و بازار آماده هست واکنش مثبت یا منفی از خودش نشون بده . نرخ بهره ژاپن هست اونم بعد از چند سال.. به احتمال زیاد نرخ بهره افزایشی میشه .. ولی برای بازار دو نکته اساسی وجود داره :: نکته یک ؛: بازار عین همیشه از قبل تا بعد از افزایش نرخ بهره ریزشی میشه . در حد بیست تا سی درصد ریزش از طرف بیت کوین.نکته دوم:: خبر پیشخور شده و بازار ریزش شدیدی نمیکنه .. یا اگرم ریزش کنن سریع برمیگرده. احتمال این نکته بسیار کمه.. تکلیف چیه ::: نقد هستی تا یک روز بعد از اعلام نرخ بهره خرید نکنید. به هیچ عنوان... چون ریسک خرید خیلی خیلی بالاست. پس تا ۲۰ دسامبر بصبرید.. نوزدهم وقت اعلام نرخ بهره هست.. ولی شما تا بیستم صبر کنید.. استثنا :: شاید شاید به احتمال کم بازار ریزش نکنه شایدم رشد کنه.. فقط به خاطر لیکوید کردن.. مورد آخر. :: اگه بازار ریزش نکنه بعد از اعلام افزایش نرخ بهره . مطمین باشید میشه یحورایی به کف رسیدن ارزها پی برد و . تو این مناطق خرید منطقی هست..
مشاهده بیشتر
2.2K
89
172
محسن زارع
۶ ماه پیش
بروز شد.
تاپیک شماره دو........ خبرهای مثبت
سلام دوستان. این تاپیک خبر های مثبت رو میذاریم.. سه تا خبر خوب و امیدوار کننده.
316
7
11
محسن زارع
۶ ماه پیش
بروز شد.
ریزش یا رشد بازار..
طبق حرفی ک زدیم بازار ریزشی شد... دامبینس بیت نباید ۶۶ رو بزنه. اگه زد دیگه میریم برای ۷۰ به بالا. و این میتونه آلت کوین ها رو پودر کنه... اگه دامبیس بیت بره بالا . و برعکس بیت ریزشی بشه . یعنی آلت ها خرد میشن..... البته همین الآنم آلت کوین ها داغونن........ مراقب خرید هاتون باشید.تحلیل من ک چهارشب پیش گذاشتم توی اوج بازار سبز.. درست بود و ریزشی شد... انشالله ک استفاده کرده باشید...
مشاهده بیشتر
624
93
259
محسن زارع
۶ ماه پیش
بروز شد.
این تاپیک اخبار ها رو اعلام میکنیم
۱...ترامپ از رئیس بانک مرکزی آمریکا خواست نرخ بهره را کاهش دهد.نتیجه :: افزایش بازار های پر ریسک مثل رمز ارزها.۲....وال استریت ژورنال: تهران به ترامپ از آمادگی خود برای گفتگوهای غیرمستقیم با میانجیگری یک کشور دیگر اطلاع دادنتیجه:: افت قیمت طلا و دلار موقتی.۳..سعید جلیلی:عدهای میخواهند مردم را از جنگ بترسانند، جنگ که ترس نداره!نتیجه:::🤣🤣🤣🤣🤣۴.روزنامه جمهوری اسلامی درباره مذاکره با آمریکا: مسئولان فهمیدند افکار عمومی با این کار موافق استبا مذاکره غیرمستقیم شروع کنید تا به مستقیم برسیدنتیجه :: افت قیمت دلار و طلا.. ۵. اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: نتانیاهو معتقد است احتمال دستیابی به توافق هستهای میان آمریکا و ایران بسیار پایین است و میخواهد با ترامپ به تفاهمی درباره حمله به تأسیسات هستهای ایران در صورت شکست دیپلماسی برسد.نتیجه :::: افزایش فشار حداکثری به ایران.
مشاهده بیشتر
558
46
103
محسن زارع
۶ ماه پیش
بروز شد.
بی ارزش شدن ارز های دیجیتال
ارزهای دیجیتال دیگه مسخره بازی شده. هرچی میرسه ارز میسازه.. بیت 2 ریپل 2 شیبا 2 بیبی 2 /پپه 2... حجم معاملاتی بالایی هم دارن.. بنظرم این بازار باید جمع آوری بشه . و صد تا از ارزهای معتبر بمونن
مشاهده بیشتر
1.9K
40
2
پروفایل محسن زارع | بیت گپ