ارزهای دیجیتال دیگه مسخره بازی شده. هرچی میرسه ارز میسازه.. بیت 2 ریپل 2 شیبا 2 بیبی 2 /پپه 2... حجم معاملاتی بالایی هم دارن.. بنظرم این بازار باید جمع آوری بشه . و صد تا از ارزهای معتبر بمونن
بی ارزش شدن ارز های دیجیتال
ارزهای دیجیتال دیگه مسخره بازی شده. هرچی میرسه ارز میسازه.. بیت 2 ریپل 2 شیبا 2 بیبی 2 /پپه 2... حجم معاملاتی بالایی هم دارن.. بنظرم این بازار باید جمع آوری بشه . و صد تا از ارزهای معتبر بمونن
2
40
1.9K
3 سال پیش
محسن زارع
بی ارزش شدن ارز های دیجیتال
تعداد کاربران فعال:
50
تحلیلگران: