ثبت نام / ورود
ویرایش اطلاعات کاربری
پروفایل من
سطح کاربری من
تغییر رمز عبور
پستهای من
پاسخهای من
گزارشهای من
تیکت های من
حالت تاریک
درباره ما
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
ارز دیجیتال
خروج
اعلانات
تنظیمات
بـیتگــپ
فضای گفتگوی ارز دیجیتال
خانه
تحلیل🔥
ارزهای دیجیتال
درباره ما
جستجو
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
خانه
.
دنبال شده ها
1
دنبال کننده ها
5
VIP
0
دنبال کن
گفتگو
تحلیل
ارزها
پروفایل
آخرین پست ها
آخرین تحلیل ها
جستجو
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
🚨🚨شروع سونامی ریزش عظیم گسترده🚨🚨
جنگ شروع شده تهران رو هم زدن متاسفانه بیت طی چند روز اینده ۷۰ کا و الت کوینا تقریبا مرز نابودی میرسن
499
37
141
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
ریزش مجدد و عظیم بازار❌بازم بلاتکلیفی و ضرر
در حالی که بازم بیت حسابی ریخته و تمام ارزا مجددا قرمز شدن و هنوزم رویای آلت سیزن و سقف بیت کوین داریم جنگ هم دامن زده به همه این ها و تقریبا همه تحلیلگر ها پیشبینی سقوط بیت به ۹۰ کا و همچنین سقوط عظیم بازار مشابه سال ۲۰۱۱ میکنند.متاسفانه هرچقدر صبر کردیم و دلخوش بودیم الکی بیت یکم رفت بالا و بازم سقف نتونست بزنه‼️طبق تحلیل های قبلمم که همشون درست در اومدن بیت یا هر ارز دیگ ای هر لحظه و ثانیه قرار نیست سقف بزنن اگر اینطور بود که قیمت شون بی نهایت میشد این ارز ها یک بار اونم در چند سال سقف میزنن و بعد فقط بالا پایین میشن یا حسابی ریزشمتاسفانه باید بگم بازار چندین ماهه تو ریزشه و هیچ خبر مثبتیم تاثیری تو درست شدن بازار نداره و با کمال ناراحتی باید قبول کنیمجلوی ضرر رو هرجا بگیری منفعته😊رویای آلت سیزن و صد برابر شدن پول هامون رویای بیت ۱ میلیون دلاری و سقف زدن مجددش ظاهرا یک رویای کودکانه بیش نبود و هرچه میگذره داریم بیشتر ضرر و این بازار قرمز بیشتر دلمون میشکونهرویای آلت سیزن چیزی بود ک همه پولمون رو ازمون گرفت و هرروز بیشتر از دیروز تو ضرر بودیمبهترین توصیه فروش فوری و خروج از این بازار به شدت قرمزه رفت تا سال دیگ
مشاهده بیشتر
202
49
92
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
ریزش عظیم❌بلاتکلیفیطولانی عدم رشد بازار😮
مدت هاست ارز های دیجیتال به صورت گسترده و به اصطلاح حسابی ریختن و سقوط کردند و هیچ خبر مثبتی هم تاثیری تو رشد شون نداره و عملا ماه هاست هممون تو ضرر سنگین هستیم و پولمون برهم نمیگرده!مدت هاست خبرای خوب میزارن نهنگ و غیره ک متاسفانه اونقدر بازار خراب و سقوط عظیمه ک این خبرا ذره ای تاثیر تو قیمتا نداشته و هرروز شاهد سقوط بیشتر هستیم.متاسفانه بیت سقف خودشو برای امسال زد و قرارم نیست هرروز سقف بزنه و اگر اینطور بود ک قیمتش بی نهایت میشددوستان قرار نیست ارزهای دیجیتال هرروز برن بالا اینطوری بود ک قیمت نامحدود میشدن😂الان تو موج سوم سقوط عظیم هستیم سولانا به ۱۴۹ سقوط کرد و بیت هم دیگ نمیره بالا چون سقف زده رفت تا حدود ۳ سال اینده با صبر و خوندن خبرای مثبت پول برنمیگرده❌توصیه میشه فورا از بازار خارج و به قول معروفجلوی ضرر رو هروقت بگیری منفعتهعمل کنید
مشاهده بیشتر
680
140
404
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
التسیزن❌ضررهنگفت سیزن✅
به جایی رسیده اوضاع و ضررمون ک حتی با اخبار مثبت که چندین ماهم هست میزارن ضررمون جبران ک نشد هیچ روز به روزم بیشتر ضرر میکنیم و با وعده و امید الت سیزن چنان پولامون رو این مارکت بزرگ از چنگمون دراورد تا اخر با جیب خالی منتظر الت سیزن میشیم😓این بازارها همونطور که سود میدن ضرر هنگفت هم میدن گاها برشکسته میکنن ادم رو و این تلخ ترین واقعیت این بازارای مالیه آری پول خیلی شیرینه و ره صدساله یک شبه رفتن بسیار شیرینه اما گاها با ضررهای این چنینی همراهه😥😓داج کوین۲۰ دلاری ریپل ۱۰۰ دلاری و سولانا هزار دلاری شد ۱۴۰ دلاری و ضرر هنگفتالت سیزن شد ضرر سیزن روز به روزم نا امید تریم اخبارم کمک نمیکنه بهمونجلوی ضرر هرجا بگیری منفعته ناامید نشین چن سال دیگ مجدد کار کنید الان همینه تا ۲ سال اینده😕ضرر اندر ضرر شدیم جای سود پیشنهاد میشه فورا خارج شید جنگم دامن زده به اوضاع کریپتو تمام تحلیلگرا از سقوط حسابی خبر دادن ک همینم شد بیت سقف ک نزد هیچ هرروز ضرر بیشتر
مشاهده بیشتر
171
11
30
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
❓چرا جای میلیاردرشدن ماههاست توضرریم هنگفتیم؟❌
سلام. بازار به شدت اوضاعش خرابه و هرروز جز ضرر چیزی نصیبمون نشد و به جای الت سیزن و رویای چند برابر شدن پولمون و ره صدساله یک شبه طی کردن پولامون بیش از پیش کم و تقریبا به صفر رسیدیم❌متاسفانه بازم هستن افرادی ک امید به درست شدن اوضاع و الت سیزن و سقف زدن مجدد بیت دارن و اخبار مثبت خنده دار میخونن درحالی ک جنگم شروع شد و تا ۲ سال آینده این بازار جز ضرر براشون چیزی نداره😥باید واقعیت رو گفت و پذیرش واقعیت از خود واقعیت سخت تر و البته مهم تره رویای الت سیزن و خوندن اخبار مثبت پول ک اضافه نکرد بهمون باعث شد تعلل کنیمجلوی ضرر هرجا بگیری منفعته😊پیشنهاد توصیه میشه فورا از بازار خارج و با ضرر حداقل تری خارج شید گرچه همه تو ضرر هنگفت ایم.سقف مجدد بیت کوین رویای فانتزی شوخی الت سیزن این ها بسیار شیرینن پولدار شدن بسیار شیرین اما جز ضرر و رویا ظاهرا چیزی گیرمان نیامداری پول دراوردن بسیار سخت و مشکله قرار بود با خرید بیت و امید هر لحظه بالا رفتن و سود دهیش پولدار بشیم ک وضع مان این نبوداین بازارا همینن همونطور ک سود میدن حسابیم ضرر میدن و تا ۲ سال آینده عملا نابوده کریپتو ارزام ک روز به روز به جای رویای الت سیزن هرروز کف جدیدمتاسفانه سخته واقعیت پذیرفتنش و امیدوارم بتونن همه کنار بیان با این مسئلهولی خب رویای قشنگیه الت سیزن به نظرم کاش واقعا میشد راهی بود ادم پولش صد برابر شه جای ضرر هنگفتفعلا ک الت سیزن تبدیل شده ضرر هنگفت😁 حالا صبر کنیم بیت سقف بزنه انشالله صد سال اولش سخته چون بین هر سال نهایت یه بار سقف تاریخی میزنه بدشانسی امسال زد😕
مشاهده بیشتر
148
1
3
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
بیتکوین در آستانه سقوط۷۵ درصدی😮‼️🚨Peter
پیش بینی اقای پیتر برنت خبر از سقوط ۷۵ درصدی میده ک درستم هست هرروز داریم بیشتر تو ضرر میریم و رویای الت سیزن و بیت چند میلیون دلاری چیزی نبود جز یک فانتزی رویای زیباکه نهنگ ها و بزرگان و سیاست مداران دنیای کریپتو باهاش پولامون رو از چنگمون دراوردن و باهاش دامپ مون کردن
مشاهده بیشتر
163
7
17
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
رویای فانتزی آلتسیزن پس چیشد❗️😔
سلام دوستانسوال اصلی اینه ک رویای آلت سیزن و صدبرابر شدن پولمون چیشد؟ چرا همش در ضرر هستیم و چرا هر لحظه بازار ریزشیه چرا تا یکم میره بالا بازم ضرر میکنیم پولامون چپاول میشه؟چرا درست نمیشه؟متاسفانه تحلیلگرا این وضعیت رو به سال ۲۰۱۱ تشبیه کردن و قراره سقوط بیت و این بازار کریپتو عظیم تر از قبلم بشه!متاسفانه باید قبول کنیم این ارز ها هر ثانیه و هر لحظه سقف نمیزنن یه بار میزنن اونم در چندین سال یک بارالانم بیت سقفشو زد برای امسال و چیزی ک برامون میمونه ضرر اندر ضرر چون همش قراره بیاد پایینرویای آلت سیزن و فانتزی صد برابر شدن پول هامون و سقف مجدد بین کوین ظاهرا یک فکر بچه گانه و بدون تحلیل و شناخت از این دنیای ارز دیجیتال بود😔اما کاش اینقدر این بازار ها فانتزی بودن آنوقت هیچ فقیری در دنیا وجود نداشتمردم در افریقا تمام دنیا رویای پولدار شدن دارند کاش میشد این بازار ها همیشه رو به صعود بودند رویای فانتزی درسته ک شیرینه منتهی در واقعیت اینطور نیست😔😔😔پیشنهاد میشه فورا از بازار خارج و فروش کنید وضعیت شبیه چند سال قبل بورس شد ک گاها مردم خودکشی کردند و خونه و اموال شونو در بورس باختند
مشاهده بیشتر
147
7
11
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
صعود موقتیحباب❌ریزش عظیم
دوستان این صعود فقط بخاطر صحبت چین و امریکا باهمه و حبابه و بسیار موقتی همونطور هم ک میبینید تمام ارزا قیمتاشون ثابته و هنوز به قیمت ماه پیش شون نرسیدن و سولانا ۱۵۰ دلاریه!! داج هم از ۰.۲۵ که ماه پیش بود ۰.۱۹ و همه صبر کردنهیچکس خرید نمیکنه چون بیت به زودی ۷۰ کا میرسهآرامش قبل طوفانه مراقب سرمایه هاتون باشیدبیت هرروز و هر لحظه سقف نمیزنه برای امسال هم یک باز زد الانم مجدد نمیزنه تا بخواد برسه به اون سقف همه فروش میزنن
مشاهده بیشتر
296
25
99
.
۶ ماه پیش
بروز شد.
تایید سقوط اساسی🥵بیت ۱۰۰ کا شد متاسفانه🤯
دوستان تا جایی ک میتونید سریع تر فروش بزنید تا ضرر کمتری کنید از قدیم گفتند جلوی ضررو هرجا بگیری منفعته!بیت رسید به ۱۰۰ تو تاپیک های قبلی گفته بودم هدف ۷۰ کاعاون موقع تاپیک زدم ۱۰۴ بود متاسفانه ۱۰۰ شده دیگ تموم حمایت هاش از دست داده نقاط ضرر بعدی ۹۰ کا هست که تا صبح حدود ۸۰ کا ممکنه برسیم الت ها هم دنبال رو بیت کوین حسابی میرن ضررنموم شد دیگآلت سیزن و رویای صد برابر شدن پول ها و برگشت بیت کوین دیگ پایان رسید با ۱۰۰ کا شدن بیت کوین!دست دست نباید کرد زودتر با ضرر کمتر بفروشی برد کردی تا صبح ۹۰ کا هم میشهدیگ تموم شد تحلیل و این ها فایده نکرد بیت نتونست مقاومت کنه از اون طرف ارزش دلار امریکا هم اومده پایین همه این ها دامن زده تا بیت رو برسونه به ۷۰ کادیگ حمایت تمام نقاط شو از دست داد هیچکس فکرشم نمیکرد ۱۰۰ کا بشه این بسیار علامت بدیه
مشاهده بیشتر
290
14
40
پروفایل . | بیت گپ