ثبت نام / ورود
ویرایش اطلاعات کاربری
پروفایل من
سطح کاربری من
تغییر رمز عبور
پستهای من
پاسخهای من
گزارشهای من
تیکت های من
حالت تاریک
درباره ما
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
ارز دیجیتال
خروج
اعلانات
تنظیمات
بـیتگــپ
فضای گفتگوی ارز دیجیتال
خانه
تحلیل🔥
ارزهای دیجیتال
درباره ما
جستجو
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
خانه
Omid-bakhtiari
دنبال شده ها
2
دنبال کننده ها
0
VIP
0
دنبال کن
گفتگو
تحلیل
ارزها
پروفایل
آخرین پست ها
آخرین تحلیل ها
جستجو
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
کسی آدرس ایمیل پشتیبانی تراست ولت رومیدون؟؟
دوستان کسی میدونه چطوری به پشتیبانی ایمیل بزنم؟؟ فقط به رباط انتقال میده
145
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
رمز ارز coq......
دوستان حتما coq رو زیر نظر داشته باشیدتو ریزش اخیر بیت این رمز ارز ۱۰ درصد رشد داشته و اگه بیت بیاد تا ۷۰ هزار حداقل ۲۰ درصد دیگه رشد میکنه
مشاهده بیشتر
204
1
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
سوال در مورد تراست ولت
دوستان من بعد از سواپ پول به ارز مقصد نرسید تو تراست ولت ولی انتقال رو زده و تایید کرده هر دو طرف فقط مبلغ نیست ایمیل زدم پشتیبانی همون موقع یه ایمیل زد که منتظر بمونین ولی الان دو روزه جواب نداده ... استادید نظر میدین؟؟؟
مشاهده بیشتر
161
1
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
پیشنهاد دوستانه
بچه ها نزدیک آلت سیزن هست .. سرمایتون رو با این سیگنالای آب دوغ خیاری که بعضی دوستان میدن به باد ندید هی از این شاخه به اون شاخه .. همه هم اکثرا با این سیگنالا تو ضررن اینجور که از تاپیکا معلومه بازارم که چیزی روش نوشته نشده .. یه ارز خوب تحقیق کنید و انتخاب کنید و هولد نگهش دارید تو این ماه قطعا چند برابر میشه پس هر چی سرمایه اولیتون رو از دست بدین از اونورم تو آلت سیزن کمتر سود میکنین
مشاهده بیشتر
1.5K
65
83
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
دوستان اگه نظری دارن ممنون میشم کامنت کنند🙏💖
سلام دوستان من میخوام مبلغ تقریبا ۲ هزار دلار ارز بخرم .. واسه سرمایه گذاری ۱ ساله دوستان چه ارز هایی رو پیشنهاد میکنن .. ممنون میشم 🙏🙏🙏🙏🙏
208
2
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
Swap ریپل در تراست ولت
سلام دوستان بی زحمت یه راهنمایی کنید ممنون میشم توی تراست ولت مقداری دوج دارم هم روی شبکه دوج هم روی شبکه اسمارت چین میخام تبدیل کنم به ریپل ولی شبکشو نداره و توی خود ریپل هم گزینه سواپ نداره یه لطف میکنید راهنمایی کنید
مشاهده بیشتر
198
2
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
۵ میلیون تومان پاداش نقدی (کسی که بتونه دقیق کمک کنه و منر به رفع مشگل بشه )
سلام دوست عزیز خسته نباشیدمن چندروز پیش توی تراست ولت هزار دلار ارز کاک اینو بر بستر آوالانچ سواپ کردم به ارز one بر بستر بی ان بی هر دو طرف تراکنش تایید شد از کاک کم شد ولی one هیچ قیمتی نزد و نه میتونستم بخرمش نه بفروشمش … بعد در حد چند دلار سواپ کردم اوکی بود هم نشست به حسابم هم فروختمش … آپدیت کردم برنامه رو فیلتر شکن عوض کردم تغییر نکرد … بعد کانتکت رو چک کردم دیدم این ارز اصن one نیست با اینکه اسم و شکل و شمایلش همونه ولی کانتکتشو که وارد کردم توی کوین مارکت دیدم ارز wone هست …
مشاهده بیشتر
880
24
4
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
شبکه های ارز هارمونی
دوستان من روی شبکه اسمارت چین ارز هارمونی دارم ... چرا قیمتش در تراست ولت نسبت به همون ارز روی شبکه های دیگه اختلاف زیادی داره؟؟؟؟؟؟؟؟
229
6
1
Omid-bakhtiari
۶ ماه پیش
بروز شد.
لطفا راهنمایی کنن اساتید ممنون میشم 🙏🙏🙏🙏
من مقداری ارز coq آوالانچ سواپ کردم به هارمونی بر بستر اسمارت چین تراکنش رو تایید کرده هر دو طرف و تعداد توکن های هارمونی اضافه هم شده ولی قیمت اضافه نشدهلطفا کسی اگه راهنمایی کنه ممنون میشم🙏🙏
مشاهده بیشتر
265
5
پروفایل Omid-bakhtiari | بیت گپ