انبیسی: آیا از حمله آمریکا به کشورتان میترسید؟
🔹عراقچی: نه، ما منتظرشان هستیم.
🔹انبیسی: شما منتظر هستید که ارتش آمریکا، نیروهای زمینی، حمله کنند؟
🔹عراقچی: بله. این برای آنها یک فاجعه بزرگ خواهد بود.
انبیسی: آیا از حمله آمریکا به کشورتان میترسید؟
🔹عراقچی: نه، ما منتظرشان هستیم.
🔹انبیسی: شما منتظر هستید که ارتش آمریکا، نیروهای زمینی، حمله کنند؟
🔹عراقچی: بله. این برای آنها یک فاجعه بزرگ خواهد بود.
انبیسی: آیا از حمله آمریکا به کشورتان میترسید؟
🔹عراقچی: نه، ما منتظرشان هستیم.
🔹انبیسی: شما منتظر هستید که ارتش آمریکا، نیروهای زمینی، حمله کنند؟
🔹عراقچی: بله. این برای آنها یک فاجعه بزرگ خواهد بود.