سلام دوستان از قرار معلوم کسی دیگه تمایلی به تحلیل بازار نداره،
درسته بازار خیلی بالا پایین داره و یه جورایی نمیشه راحت حرکاتش رو پیش بینی کرد. ولی اینکه مدعی های عرصه ی تحلیل همگی با هم غیبشون بزنه نشون دهنده ی بی اعتمادی حتی به تحلیل خودشونه.
این پست جهت تحلیل های دوستانه ی خودمون ایجاد شده، لطفا نظراتتون رو در مورد بازار ارز و طلا و حتی بورس داخلی برای ما بنویسید قطعا باعث آگاهی خیلی ها میشه🌹🌹
درسته بازار خیلی بالا پایین داره و یه جورایی نمیشه راحت حرکاتش رو پیش بینی کرد. ولی اینکه مدعی های عرصه ی تحلیل همگی با هم غیبشون بزنه نشون دهنده ی بی اعتمادی حتی به تحلیل خودشونه.
این پست جهت تحلیل های دوستانه ی خودمون ایجاد شده، لطفا نظراتتون رو در مورد بازار ارز و طلا و حتی بورس داخلی برای ما بنویسید قطعا باعث آگاهی خیلی ها میشه🌹🌹