سلام اقای امامی پور ، ارز DIA خریدم ارز رفته بالا تتر رفته بالا بجای اینکه سود بکنم تو ضرر هستم لطفا علت را بگین تشکر
بررسی ارز علت ضرر
سلام اقای امامی پور ، ارز DIA خریدم ارز رفته بالا تتر رفته بالا بجای اینکه سود بکنم تو ضرر هستم لطفا علت را بگین تشکر
10
8
281
1 سال پیش
عبداله حیدری
بررسی ارز علت ضرر
تعداد کاربران فعال:
50
تحلیلگران: