ثبت نام / ورود
ویرایش اطلاعات کاربری
پروفایل من
سطح کاربری من
تغییر رمز عبور
پستهای من
پاسخهای من
گزارشهای من
تیکت های من
حالت تاریک
درباره ما
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
ارز دیجیتال
خروج
اعلانات
تنظیمات
علت ضرر تو ارز اتریوم با اینکه نمودار مثبت بود!!! | بیت گپ
بـیتگــپ
فضای گفتگوی ارز دیجیتال
خانه
تحلیل🔥
ارزهای دیجیتال
درباره ما
جستجو
تیم حقوقی بیت گپ ⚖️🪙
خانه
نفیسه
دنبال کن
علت ضرر تو ارز اتریوم با اینکه نمودار مثبت بود!!!
سلام شب همگی بخیر من ۴ روز پیش اتریوم خریدم شاخصش هر روز بالا بود ولی تو ضرر هستم میشه ی توضیحی بدید؟؟ ممنون
5
17
231
2 سال پیش
نفیسه
علت ضرر تو ارز اتریوم با اینکه نمودار مثبت بود!!!
سلام شب همگی بخیر من ۴ روز پیش اتریوم خریدم شاخصش هر روز بالا بود ولی تو ضرر هستم میشه ی توضیحی بدید؟؟ ممنون
۲ سال پیش
17
5
تعداد کاربران فعال:
50
تحلیلگران:
نمایش بیشتر ...